Etiquetas

viernes, 8 de julio de 2011

Qui som? / Quienes somos?

Som una petita associació, sense ànim de lucre, de Sant Fruitós de Bages, a la província de Barcelona. La tasca que ens hem imposat és la de procurar benestar als animals del carrer, en el nostre cas se subscriu pràcticament als gats, ja que els gossos, per llei, són retirats per l'Ajuntament. Practicar la castració a les femelles, alimentar, administrar medicació i sueros, aconseguir famílies d'acollida i adopció, conscienciació contra el maltracte animal...
És un projecte petit, però cada animal que rescatem del carrer és una gran fita. Necessitem la vostra ajuda. Difon als animals que tenim. Digues als teus coneguts: "Adopta, no compris, hi ha milers d'animals en gosseres i protectores esperant-te". Quan adoptes un animal, salves a dos, al que adoptes, i al que ocupa el seu lloc a la protectora. Posa el xip a la teva mascota i evita ventrades indesitjades amb la castració.
Qualsevol donació, per petita que sigui serà benvinguda, per desgràcia no només amb el nostre treball desinteressat aquest projecte funcionarà.
Gràcies.
Niu de petjades

Somos una pequeña asociación, sin ánimo de lucro, de Sant Fruitós de Bages, en la provincia de Barcelona. El cometido que nos hemos impuesto es la de procurar bienestar a los animales de la calle, en nuestro caso se subscribe prácticamente a los gatos, ya que los perros, por ley, son retirados por el Ayuntamiento. Practicar la castración a las hembras, alimentar, administrar medicación y sueros, conseguir familias de acogida y adopción, concienciación contra el maltrato animal...
Es un proyecto pequeño, pero cada animal que rescatamos de la calle es un gran logro. Necesitamos vuestra ayuda. Difunde a los animales que tenemos. Dile a tus conocidos: "Adopta, no compres, hay miles de animales en perreras y protectoras esperándote". Cuando adoptas a un animal, salvas a dos, al que adoptas, y al que ocupa su lugar en la protectora. Ponle el chip a tu mascota y evita camadas indeseadas con la castración.
Cualquier donación, por pequeña que sea será bienvenida, por desgracia no sólo con nuestro trabajo desinteresado este proyecto funcionará.
Gracias.
Niu de petjades

No hay comentarios:

Publicar un comentario